Hanna Struyvelt

In juni 2023 nam Hanna Struyvelt contact met me op met de vraag of ik haar kon helpen met het ontwikkelen van een nieuwe branding en website. Ze had net een fotoshoot achter de rug waarin ze meer authenticiteit en haar passie voor slow living wilde tonen. Super trots op het eindresultaat van de fotoshoot, maar ze kreeg het gevoel dat de nieuwe foto’s niet helemaal meer in lijn lagen met haar branding. Daarom koos ze ervoor om een nieuwe weg in te slaan door haar branding en website in een nieuw jasje te laten steken.
websites

Voor Hanna was het super belangrijk dat haar ideale klant duidelijker ziet wie ze is en hoe ze te werk gaat. Ze wil haar nog meer onderscheiden en haar levensstijl en interesses meer laten doorschemeren. Haar ultieme uitstraling? Vrouwelijk, warm, toegankelijk, uniek, professioneel en matuur. 

Met die informatie ging ik aan de slag en creëerde ik Hanna’s huisstijl. Het logo is een gepersonaliseerd woordmerk in combinatie met een icoon. De aangepaste verbindingen en buigingen in haar naam zorgen voor de vrouwelijke en betrouwbare uitstraling. Het icoon is een organische weergave van de letter ‘a’. Omdat Hanna Struyvelt een copywriter is, is het alfabet super belangrijk. Daarmee maakt ze woorden, zinnen en uiteindelijk authentieke verhalen die haar ondernemers helpen. Alles begint met de letter ‘a’ voor haar.

huisstijlen
websites