Voor Hanna was het super belangrijk dat haar ideale klant duidelijker ziet wie ze is en hoe ze te werk gaat. Ze wil haar nog meer onderscheiden en haar levensstijl en interesses meer laten doorschemeren. Haar ultieme uitstraling? Vrouwelijk, warm, toegankelijk, uniek, professioneel en matuur.
Met die informatie ging ik aan de slag en creëerde ik Hanna’s huisstijl. Het logo is een gepersonaliseerd woordmerk in combinatie met een icoon. De aangepaste verbindingen en buigingen in haar naam zorgen voor de vrouwelijke en betrouwbare uitstraling. Het icoon is een organische weergave van de letter ‘a’. Omdat Hanna Struyvelt een copywriter is, is het alfabet super belangrijk. Daarmee maakt ze woorden, zinnen en uiteindelijk authentieke verhalen die haar ondernemers helpen. Alles begint met de letter ‘a’ voor haar.
Heb je nog vragen over waarmee ik jou kan helpen? Neem gerust contact met mij op, dan help ik je graag verder bij een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Tot snel!
Foto’s: Leen Van de Sande