Je huisstijl legt de basis voor je merk en stelt je in staat om echt contact te maken met je ideale klant. Van kernwaarden en missie, tot logo en huisstijl, ik zorg ervoor dat jouw merk een sterke en onvergetelijke indruk maakt. Ben jij een gepassioneerde ondernemer die zijn onderneming naar een hoger niveau wil tillen? This might be a match!
Een professionele huisstijl die de kern van jouw merk weerspiegelt en de juiste emoties oproept bij jouw ideale klant. Voor minder gaan we niet!
op dit moment ...
- is jouw huidige huisstijl niet in staat om aandacht te trekken of zich te onderscheiden van je concurrentie.
- is er geen consistentie in je on- en offline communicatie wat voor verwarring zorgt bij jouw klanten.
- past jouw huidige huisstijl niet meer bij de evoluerende behoeften en verwachtingen van je doelgroep.
- wordt jouw geloofwaardigheid ondermijnd door een amateuristische uitstraling.
- besef je dat een zwakke huisstijl je groeipotentieel beperkt.
na het (re)branding traject…
- heb je een unieke huisstijl waardoor je gemakkelijk herkenbaar bent tussen je concurrentie.
- heeft jouw merk een consistente huisstijl waardoor je een samenhangende merkervaring creëert.
- past jouw huisstijl bij de interesses en behoeften van je doelgroep waardoor je er een emotionele band mee kan opbouwen.
- heb je een professionele uitstraling die voor geloofwaardigheid en vertrouwen zorgt.
- heb je een huisstijl die het groeipotentieel van je merk ondersteunt en de basis legt voor een succesvolle toekomst.
vanaf
€1860
Wat mag je verwachten?
Een aantrekkelijke huisstijl waar jij mee wil uitpakken en een succesvolle toekomst tegemoet gaat.* Yes please!
- Intake call
- Strategie
- 3 moodboards
- 3 logoconcepten
What's in it for you?
- logo set (primair logo en icoon)
- kleurenpalet
- typografie
- grafische elementen
- brandguide met do’s en don’ts
- logopakket met verschillende bestandsformaten
hoe gaan we te werk?
1. Kennismaking
Wil je misschien samenwerken? Super! Tijdens een vrijblijvende kennismaking (dat kan zeker met een koffietje in Mechelen) bekijken we samen waar ik jou bij kan helpen. Op die manier leren we elkaar beter kennen en ontdek ik jouw verwachtingen van dit project. Nadien verwerk ik alles in een offerte op maat.
2. Strategie
Vooraleer we met het creatieve aspect van het branding traject beginnen, duiken we eerst de wereld van de strategie in. Wie is jouw doelgroep? Welke waarden en normen dragen ze nauw aan het hart? Wat wil je uitstralen? Dit zijn maar enkele vragen waarop we een antwoord zullen vinden die mij helpen om jouw onderneming in kaart te brengen.
3. Moodboards
De eerste creatieve stap is het maken van 3 verschillende moodboards. Hierin gaan we op zoek naar de visuele richting waarin we jouw huisstijl verder zullen ontwikkelen.
4. Ontwerpfase
Op basis van jouw feedback over de moodboards, werk ik 3 verschillende logo concepten uit. Je krijgt niet enkel 3 verschillende logo’s te zien maar ook een kleine preview van hoe ik jouw branding verder zou uitwerken. Aan de hand van verschillende grafische uitwerking zoals posters, visitekaartjes, social media templates krijg jij een goed beeld van hoe jouw huisstijl eruit zal zien. Uiteraard krijg je hierna nog de kans om feedback te geven zodat het plaatje helemaal klopt.
5. Oplevering
Wanneer je volledig tevreden bent van het eindresultaat wordt jouw visuele identiteit in een uitgebreide brandguide opgenomen. Dit is een document met alle do’s en don’ts over het gebruik van jouw kleuren, typografie en grafische elementen. Daarnaast zal je ook een volledig logopakket ontvangen met jouw logo en icoon in verschillende kleuren en bestandsformaten.
* een rebranding kan een grote impact teweegbrengen, maar het succes van je onderneming hangt af van nog heel wat andere factoren.